Broettes-figurpakke
Skaff deg «Broettes-figurpakken», som inneholder en drapspatrulje med skremmende stridslystne kvinner som vil skape kaos i Rökheim! Jet, Lita, Patti og Nyx er en fryktinngytende firerbande med et innbitt mål om å gjenopplive fortidens rockestjerner! Som en del av «Broettes-figurpakken» får du også tilgang til «Marodør-hjelmpakken», som inneholder en rekke superflotte hjelmer du kan utruste dine bros og broettes med. Blant hjelmene finner du The Road Warrior, The Buzzsaw, The Stinger og Traffic Cone (alle elsker å gå rundt med en trafikkjegle på hodet, ikke sant?).