Brillepakke nr.1
Denne DLC'n inkluderer briller for Yu, Yukiko, og Teddie. Når den er valgt, vil figuren bruke brillene under kampen. Totalt 24 briller er inkludert. PS. Dette DLC elementet inkluderer "Full brillepakke."