Bonus ved forhåndsbestilling
Bonus for forhåndsbestilling / tidlig kjøp! Skaff deg disse stilige eksodraktene til Deadeye, Roadblock og Witchdoctor og kast deg med hodet først ut i voldsomme slag! Innhold: – Shark’s Mouth-eksodraktskin til Deadeye (grått) – Stone Golem-eksodraktskin til Roadblock – Bush Camo-eksodraktskin til Witchdoctor Obs! Skins er kosmetiske gjenstander som forandrer eksodrakters utseende og ikke har noen annen effekt. De som forhåndsbestiller standard- eller Deluxe-utgaven av Exoprimal, mottar dette innholdet i bonus. Det kan bli tilgjengelig for vanlig kjøp på et senere tidspunkt. Gå til det offisielle nettstedet hvis du vil vite mer. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.