Bonus Content for State of Decay 2: Independence Pack
Erklær din uavhengighet fra tyranniske zombiehorder med dette spennende utvalget av knallrå, stilige nye leker til State of Decay 2-samfunnet ditt! Rull over fiendene dine med tre vanvittige nye kjøretøyer, alle med sine egne unike anti-zed-modifikasjoner ● Pyrohawk (en stasjonsvogn som skyter av fyrverkeri mot enhver vandød som prøver å komme seg inn) ● Burninator (en lastebil med sidemonterte flammekastere) ● Meatwagon (en varebil som slipper biter av rødt kjøtt for å lokke til seg zombier) Lag kraftige eksplosjoner med 2 spennende nye avstandsvåpen! ● Pyro Launcher (sett fyr på hordene med dette kraftige romerske lyset) ● Starshank Launcher (spidder et mål med eksplosiv lyd) Knus vandøde skaller med tre patriotiske nye nærkampvåpen! ● Freedom Ringer (et herlig utsmykket balltre) ● Grillmeister (vanligvis brukt i hagen, nå et sylskarpt drapsvåpen) ● BBQ Fork (et praktisk nærkampvåpen) Skap kaos med fire nye brannfarlige fyrverkerityper! ● Block Rocker (tiltrekker seg alle zedene i nabolaget ditt) ● Reign o’ Fire (lager en enorm ring av død) ● Bouncing Boris (lager kaos med en rekke høye smell) ● XL Firework Shell (tenn på, kast og løp!) Dersom du trenger mer smell, kan du bruke den nye anleggsmodifikasjonen «Fireworks Crafting Station» til å lage ekstra fyrverkeri eller ammunisjon til de stilige nye fyrverkerirampene dine, eller så kan du besøke en ny omreisende kremmer som selger deg de eksplosive godsakene du ser etter. Når du har kjøpt varene, bruker du radiomenyen til å hente det nye utstyret ditt.