Bomber Crew: USAAF
Vi vil ha DEG med i det amerikanske flyvåpenet! DLC-pakken Bomber Crew: USAAF inneholder et ikonisk amerikansk bombefly som har plass til en større besetning enn noen gang før, og det i et flunkende nytt oppdrag lagt til en hittil usett krigsskueplass! Krig om seieren i kamper med helt nye fiendtlige fly og stjernepiloter. Husk å se etter fiender under deg, for faren kommer nå like gjerne fra havet som fra himmelen. Ta til vingene, vær kald som en fisk, og sørg for at besetningen kommer seg hjem med livet i behold! DLC-pakken Bomber Crew: USAAF inneholder: – Det ikoniske amerikanske bombeflyet! – Ni besetningsmedlemmer! – Nye fiendtlige flytyper! – Livsfarlige fiender på havet! – Et spennende oppdrag på en helt ny krigsskueplass!