Blood Knights
To dødelige fiender. Ett blodsbånd. Ingen nåde. Kjemp med Alysa og Jeremy mot fiendene. Massakre for to: spill alene eller med en venn!Dette ""hack'n'slay""-spillet tilbyr både enspiller og flerspiller, som lar deg spille alene eller med en annen spiller når som helst.Når to spillere samarbeider åpnes en rekke forskjellige taktiske alternativer i kamp: Fang fiender med vampyrgrepet og drikk blodet deres for å øke din egen styrke. Del blodet ditt med medspilleren din for å støtte dem.