Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! Blood Bowl 2 kombinerer Warhammer og amerikansk fortball. Resultatet er en eksplosiv cocktail av turbasert strategi, humor og brutalitet, tilpasset fra Games Workshops berømte brettspill. Blood Bowl 2s nye grafikkmotor og ambisiøse utførelse skildrer presist raseriet og intensiteten til klassiske Blood Bowl-kamper. Led det berømte stjerneteamet Reikland Reavers tilbake til suksess, i en ny solokampanje som støttes av de hysteriske kommentatorer Jim og Bob. Hver kamp er unik, med uventede hendelser som hele tiden fornyer opplevelsen! Enkelt- og flerspillermodusene er rikere enn noensinne. I onlinemodus mot spillere (eller offline mot AI) kan du opprette og administrere dine egne team bestående av åtte raser fra Warhammer-verdenen – mennesker, orker, dverger, Skaven, sjefselver, mørke elver, Kaos og de bretoniske nykommerne – få XP og lås opp nye ferdigheter. Online kan du organisere fullstendig egendefinerbare mesterskap og bytte spillere for å bygge drømmeteamet ditt!