Blackguards 2
Blackguards 2 er et turbasert strategi-rollespill med et heksagonal-basert kampsystem og en dyster historie om hevn. Velg din spillestil ved å spesialisere deg i nærkamp eller avstandsbaserte angrep, eller ved å bruke kraftige magiske trylleformler. Bruk strategiske løsninger for å beseire fiender. Alle handlinger har konsekvenser som strekker seg langt, da alt du gjør forblir ett skritt nærmere ditt eget forfall.