"Black Rose Magician" Costume for Yumia
Et gotisk kjole-antrekk for en litt mer unik etterforskning. Legger til "Black Rose Magician" antrekk for Yumia. Merk: Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). Dette antrekket er bonusinnhold som er inkludert i «Ultimate Edition»-versjonen av spillet. Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.