Black Manta
Last ned og spill som Black Manta – den kraftige, pansrede våtdrakten hans gjør ham til en formidabel motstander. Idet styrker nærmer seg Atlantis og Kongen, flyter en strøm av hevn gjennom den nådeløse vannleiemorderen kjent som Black Manta. Han sverget på å hevne sin fars død, og Black Manta har ventet lenge i mørket på det rette øyeblikket for å angripe.