Birdcakes
Trinn inn i en verden av cupcake våpen som kan fly! Etter en piknik gikk veldig ille, vil en modig cupcake forsøke å beskytte sin kjæreste mot sultne fluer! Spillet har tilfeldige nivåer; fargerik 2D kunst; flott skyting kontroller; og jevn luftbevegelse, vil du være klar for et gal eventyr gjennom kjøkkenet og utover. Fly gjennom 6 verdener fylt med fluer og ødelegge dem med kraftig godteri. Men det blir ikke så lett! Dør en gang, og du går helt tilbake til begynnelsen; så sørg for å kjøpe oppgraderinger fra bakeributikken og gjør deg klar til å redde verden med flygende cupcakes!