Ben 10
Det er heltetid! Terrengturen til Ben, Gwen og bestefar Max i Rustbøtten blir igjen avbrutt av noen superskurker og deres ondsinnede verdenstruende planer. Som Ben Tennyson er det opp til deg å redde verden. Ta hånd om Bens mest beryktede fiender, inkludert Zombozo, Queen Bee og Weatherheads. Lås opp og transformer deg til alle Bens ti utrolige romvesener. Bruk de kraftige kampbevegelsene til hver av romvesenene – inkludert Ultimate Angrep–for å slå ned på fiender med ødeleggende kombinasjoner og løse mysteriet om egenskapene til hver av romvesenene, mens du finner ut om spennende nye historier i tre helt nye spillbare episoder. Å være en helt kan bety hardt arbeid…men det betyr også mye moro!