En gammel venn vender tilbake! Conquest-spillmoduset ble utrolig populært i tidligere Battlefield-spill, og legges nå til i DICE sin siste spillsensasjon. Last ned Conquest-pakken for Battlefield: Bad Company gratis, og gå til krig på fire modifiserte brett fra det opprinnelige kjernespillet. Målet i Conquest er å redusere det andre laget sine tickets (poeng) til null. Det trekkes et poeng per drepte fiende, mens det vil telles ned tar man over og holder et kontrollpunkt på kartet. Vi snakkes på slagmarken, soldat!