Fellesskapet har talt! Kjemp deg til topps på Par For the Course og Acta Non Verba, to enkeltspillernivå forvandlet til lekegrinder for heftig flerspillerkamp i henhold til spillernes ønsker. Denne GRATIS kartpakken inneholder også to av DICE sine utvalgte - Crossing Over og Ghost Town - noe som bringer det totale antallet kart til fire. Vi sees på disse nye slagmarkene, soldater!