Final Stand er en del av BF4 Premium Battlefield 4 Final Stand tar kampen til Russlands storslåtte vinterlandskap, der krigen nærmer seg sin episke konklusjon. I et forsøk på å endre utfallet av krigen starter en Pan-asiatisk koalisjon å ta form. Den entrer slagmarken med eksperimentelle våpenprototyper. Ta styringen over den høyteknologiske svevetanksen, som har allsidige bevegelighet og kan bevege seg fra side til side. Finn nye, kraftige våpen som kan plukkes opp, som det ødeleggende magnetvåpenet den dødelige høyhatighetsdronen. Mestre all den nye teknologien for å få overtaket på denne helt nye slagmarken, hvor snøstormer herjer over de massive landskapene. Opplev infanterikamp i topphemmelige militærbaser gjemt i fjell, eller led laget ditt til seier under en stjernefylt, sibirsk himmel. Er dette den siste fasen av krigen eller starten på en lang kald krig?