Inneholder alle Shortcut Kits til rabattert pris. Inneholder Shortcut Kit: Vehicle Bundle og Shortcut Kit: Infantry Bundle, som inneholder Shortcut Kits for klassene Assault, Medic, Scout og Support. Shortcut Kit: Vehicle Bundle gir umiddelbar tilgang til alle fremkomstmiddelpakker man kan få ved å spille spillet for følgende klasser: Landship, Heavy Tank, Light Tank, Artillery Truck, Fighter Plane, Attack Plane, Bomber Plane Inneholder også opplåste primærvåpen for Tanker- og Pilot-klassene. Shortcut Kit: Infantry Bundle inneholder alle primærvåpen, sidevåpen og verktøy fra å spille spillet, knyttet til hver klasse. Bare fremdriftsgjenstander fra grunnspillet er inkludert, shortcut kit inneholder ikke gjenstander fra fremtidig nedlastbart, gjenstander fra utvidelsespakker, innhold som må låses opp via battlepacks, eller kampanjegjenstander.