Batman: Return to Arkham
Returner til Arkham, og opplev to av de mest kritikerroste titlene fra forrige generasjon - Batman: Arkham Asylum og Batman: Arkham City, forbedret og oppdatert visuelt. Batman: Return to Arkham inneholder den fullstendige versjonen av begge spillene, med alt tidligere utgitt tilleggsinnhold. Batman: Arkham Asylum gir spillere et mørkt og atmosfærisk eventyr som tar dem dypt inn i Arkham Asylum - Gotham Citys psykiatriske høysikkerhetssykehus for kriminelle. Bruk Batmans legendariske hjelpemidler, slå til fra skyggene, og konfronter The Joker og Gotham Citys mest beryktede superskurker. Batman: Arkham City sender spillere svevende inn i Arkham City - et tungt forskanset og sprudlende distrikt i hjertet av Gotham City. Batman: Arkham City introduserer en helt ny historie som bringer sammen en stjernesamling av klassiske karakterer og morderiske skurker fra Batman-universet, i tillegg til nye og forbedrede spillfunksjoner.