Batman: Return to Arkham - Arkham City
Batman: Arkham City sender spillere svevende inn i Arkham City - et tungt forskanset og sprudlende distrikt i hjertet av Gotham City. Batman: Arkham City introduserer en helt ny historie som bringer sammen en stjernesamling av klassiske karakterer og morderiske skurker fra Batman-universet.