Barrage Monster Hunter-sett
Denne pakken inneholder fem kosmetiske elementer, inkludert et draktskin basert på et rustningssett laget av deler fra den skremmende Elder-dragen Nergigante! Innhold: Barrage Monster Hunter-sett - Nergigante Series (Barrage: Exosuit-skin) - Large Barrel Bomb (dekal) - Applaud (emote) ‐ Happy Hunting (stempel) - Poogie (amulett) Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.