Banner Saga Trilogy
Vev ditt eget nett i et episk RPG-eventyr med vikingtema i Banner Saga Trilogy. Ta karavanen din gjennom ulike områder i en ødelagt verden, der solen har stoppet på himmelen og gudene er døde. Fornuftig lederskap, klok bruk av ressurser og utspekulert kamptaktikk er nøkkelordene når du og klanen din skal overleve. - Vakre, håndtegnede kampsekvenser og animasjoner samt et følelsesladet soundtrack fra den Grammy-nominerte komponisten Austin Wintory gjør at du blir sugd inn i fantasiverdenen inspirert av norrøn mytologi. - Velg mellom 48 spillbare figurer fra 4 raser og 40 klasser. Takket være en ulike ferdigheter og oppgraderingsalternativer finner du noe som passer enhver spillestil. - Strategiske kamper med virkelige konsekvenser – om du vinner eller taper, eller til og med mister en figur for godt, avhenger av hvilken figurer du velger å bruke i kampen, og hvilke avgjørelser du tar senere.