Bakgrunner 1
Legger til 10 bakgrunner for GALLERY og innlastingsskjermene. Bakgrunner som legger til: Sam / Etoile / Rajendra / Anime Wallpaper 1~7 Du legger til en bakgrunn ved å velge bakgrunn i GALLERY.