SOEDESCOFamilie og barn
Magical Bakery: Magical Bakery is a cooking and management, single-player game, set in an enchanted bakery that sells all sorts of sweets and pastries with a twist — they may contain traces of magic! Experience a life full of magic, challenges, and the joy of creating sweets that will leave a spellbinding impression on your customers. Become the ultimate magical baker and prove yourself worthy to inherit the Magical Bakery! Lemon Cake: While the bakery might initially be broken down, overgrown and even haunted, don’t worry! You’ll be able to repair, furnish and decorate every room in the bakery. Gather honey from your beehive, raise a cow to collect fresh milk and adopt a few chickens to add eggs to your recipes. You’ll also be able to grow trees and plants to harvest a variety of fruits. Mix ingredients together to prepare all kinds of recipes, including baked pastries, candies and frozen desserts! Be sure to serve your customers quickly and keep your window display well stocked so you don’t miss out on any order! Serve coffee to impatient customers to keep them around the bakery a bit longer and build an adorable cat cafe to make everyone’s day brighter!