Babylon 2055 Pinball
Babylon Pinball! Med en svært realistisk spillfysikk kan du utforske seks originale bord, ni forskjellige mini-bord og ett uendelig spesialbord. Hvert mini-bord har sin egen unike gameplay! Fullfør alle bordene og test ut ferdighetene dine på spesialbordet og de ustoppelige bølgene av fiender.