Aven Colony
Bygg et nytt hjem for menneskeheten med Aven Colony. Oppdag Aven Prime – en fremmed planet med ørkener, tundraer og sumper flere lysår fra jorden. I Aven Colony leder du menneskehetens første bosetning utenfor solsystemet. Du må bygge opp og utvide små kolonier til kjempestore, voksende byer mens du håndterer utfordringene som følger med å bosette seg på en ny verden. Hovedinnhold: KOLONISER EN FREMMED VERDEN Bygg et nytt hjem for menneskeheten på en verden med lite oksygen i atmosfæren, ekstreme tordenvær, isstormer, støvvirvler, utbrudd av dødelige giftige gasser fra jorden og dager så lange at de har egne årstider. Utforsk flere forskjellige biomer, fra frodige sumper til de langt mindre beboelige ørkenene og arktiske strøk. MØT LOKALBEBOERNE: Møt flere ulike former for utenomjordisk liv, inkludert enorme sandmarker, dødelige pestsporer og en grusom soppinfeksjon kjent som "Creep". LED KOLONISTENE: Det å bosette seg på en ny verden kan være stressende. Som ny koloniguvernør må du arbeide overtid for å hjelpe kolonistene med å takle det nye miljøet. Med 12 distinkte ""overleggsmoduser"" kan du styre koloniens avlinger, innbyggere, lykke, kriminalitet, luft, elektrisitet, arbeidsliv, ressurser, pendling, bygninger, droner og vann. Oppnå kolonistenes respekt og klatre på den sosiale rangstigen fra koloniguvernør til ekspedisjonspresident! OPPDAG FORTIDEN: Verdenen Aven Prime har mange hemmeligheter. Spill gjennom en fullstendig enkeltspiller-omgang og delta i en historie som avslører hemmelighetene til denne vidunderlige nye verdenen. BYGG FRAMTIDEN Bruk anleggsdroner til å reise massevis av bygninger for å huse kolonistene, opprett handelsruter, ønsk immigranter velkommen og mye mer! Forbedre de eksisterende bygningene gjennom flere etapper for å bringe kolonien din til nye høyder! EKSPEDISJONSSYSTEM: Send ut et fremragende pionerteam for å utforske fremmede ruiner, oppdag kulturgjenstander, reparer krasjede farkoster og redd savnede oppdagere. Gjør deg klar til å takle pest og Creep-sporereir mens du forsvarer deg mot utbrytergrupper, opprørere og Aven Primes gjenværende robotvoktere som truer den nye sivilisasjonen din. FORBERED DEG PÅ VINTER: Helfunksjonell dag/natt- og årstidssyklus. Om vinteren fryser Aven Prime til – det dyrkes ikke mat på gårdene og solcellepanelene produserer mye mindre elektrisitet. Iverksett tiltak for å overleve dette ubarmhjertige klimaet!