Atlantis
For at du skal kunne bruke dette innholdet må figuren din være på nivå 30 og ha en kamprating på minst 241. Undervannsriket Atlantis kaller! Slutt deg til Aquaman, Mera og Ocean Master og kjemp mot den atlantiske tronrøveren Corum Rath. Svøm til bunnen av havet og stå overfor dypets skrekk! Atlantis gir permanent tilgang til den åpne verdenen Atlantis med daglige og ukentlige oppdrag, Duo for én spiller, Alert for fire spillere og to Raid for åtte spillere i Normal- og Elite-modus! Sikre deg nye utmerkelser, skaff deg nye samlinger, og kjemp om Corum Rath-inspirert utstyr! Medlemmer får tilgang til Atlantis uten å betale ekstra.