Atelier Yumia - "Fantasy Academy" Costume Set
Utforsk verden i nye antrekk med akademitema. Et sett med antrekk med akademitema til Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (ett til hver figur, sju totalt). Innhold: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi - "Newbie Maid" Costume for Isla - "Perfect Butler" Costume for Viktor - "Wolf of the Streets" Costume for Rutger - "Ultimate Teacher" Costume for Nina - "Twilight Memories" Costume for Lenja Merk: – Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). (I tillegg må de relevante figurene også ha blitt med i gruppen din.) – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet, og at innholdet kan kjøpes individuelt. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Merk at ved enkeltstående kjøp blir antrekkene til Yumia og Flammi solgt som et sett, men ikke separat. – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.