Atelier Yumia and "TEKKEN" Series Collaboration Pack
Nyt dette samarbeidet mellom «Atelier Yumia» og «TEKKEN»-serien! Innhold i samarbeid med «TEKKEN»-serien! Introduserer innhold i samarbeid med «TEKKEN»-serien, deriblant spesielle oppdrag, nye nådestøt for å bekjempe mektige fiender, antrekk og tilbehør. Innhold: – "TEKKEN" series collaboration quests – "Reina" collaboration costume for Yumia – "Heihachi Wig" collaboration accessory for Yumia – Two "TEKKEN" series collaboration Maximized Mana Surges for Yumia Obs: – Dette innholdet blir vist på engelsk for noen språk. – Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). – For å bruke samarbeidsgjenstandene (antrekk, tilbehør og Maximized Mana Surges) må du først klare det normale oppdraget (quest) «Letter of Challenge», som kan låses opp når du har klart hovedoppdraget (main quest) «Lying in Wait». – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.