Assassin Supremacy-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Infern0-hodet og A Cleansing Fire-temaet for snikmorderen – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.