Assassin Stinging Blade-pakken
Gjør Vault Hunting-opplevelsen bedre med en helt ny stil! Denne pakken inneholder L0rd of Blades-hodet og P0wer T00led-teksturen til Assassin - du finner dem på figurtilpasningsmenyen!