Asemblance: Oversight
Vi ble valgt av en grunn. Et utrolig gjennombrudd og de største sinnene til hver generasjon ble pålagt å gjøre det umulige - gjenskape en presis simulering av det menneskelige sinn. Men under alt det konkurrerende geni skjuler en forferdelig sannhet. Spør feil spørsmål eller pry for dypt, og du vil bli behandlet ... tilsvarende. Ingenting er ugjennomtrengelig. Du trenger bare riktig oversikt. Hvor langt vil du gå for sannheten? "Asemblance: Oversight" er et førstepersons utforsknings- og puslespillbasert spill. Du er en del av et team av forskere og ingeniører belastet med å bruke en klassifisert teknologi for å hjelpe til med å gjenskape det menneskelige sinn. Din suksess er avhengig av å unraveling sannheten rundt opprinnelsen til denne underlige teknologien, og utsmykke de som vil gjøre noe for å holde det hemmelig.