Armello - Usurpers
Bli med i jakten på Armellos trone med fire nye spillbare helter og fire nye ringer ‒ én for hver klan! NYE HELTER Elyssia, vokteren av Warrens En byggmester med renommé for å få ting gjort. Sargon, dødens sannsiger En redselsfull skikkelse med hemmeligheter fra den andre siden som levebrød. Magna, den ubrutte Leder for ulveklanens mest nidkjære krigere. Ubevegelig Ghor, wyldkinen En enkel bjørn med en alvorlig forkjærlighet for skoger. NYE RINGER Tansanitt, regnbuekvarts, rubelitt, akvamarin.