Armed and Dangerous
Vi presenterer Lionhearts: en rappkjefta bande villmenn med et umulig oppdrag. De jakter på seieren med 12 000 kuler eller færre. Hvis de kan komme seg gjennom en hær av psykotiske roboter og veggknusende Goliater, kan det hende de kan greie å redde verden… hvis de ikke brenner den til grunnen først.