Kjøp 40 Exotic Shards* + (10 Exotic Shards i bonus**) Exotic Shards er en spillvaluta som brukes til å skaffe tilpasninger for Apex Artifacts og enkelte Mythic Melees. De kan også brukes til å skaffe gjenstander i Exotic Shop. *Krever Apex Legends (tilgjengelig separat) og alle spilloppdateringer. Exotic Shards er ikke tilgjengelig i Belgia. **Bonusen er basert på prisen ved separat kjøp av Bundle med 10 Exotic Shards.