Antrekk til spillfigurene Leon og Claire
Med antrekkspakken til This Resident Evil 2 (2019) kan de mannlige figurene (Tyrone, Samuel og Martin) kle seg som den ferske politimannen Leon S. Kennedy, mens de kvinnelige figurene (Valerie, January, Becca og Jill) kan kle seg i antrekket Claire Redfield brukte da hun lette etter den savnende broren sin. Du kan velge antrekk i Customize-menyen. Du må starte spillet på nytt for å se antrekkene.