Antigraviator
Året er 2210 og racing har utviklet seg hinsides sine forventede grenser. Nye terraforming-egenskaper og vitenskapelige gjennombrudd innen anti-tyngdekraft har gitt grobunn for et nytt vidunder: Antigraviator-turneringen. Kjør i lysets hastighet til evig tid på utrolig detaljerte baner, fulle av farer og kaos. Star Grav-farkosten din i fem spillvarianter på seks verdener med tre baner på hver. De dynamiske banene våkner til liv, mens Unity-motoren presses til sitt ytterste. Gi venner en utfordring i konkurransepregede flerspillermoduser, enten online eller i lokal modus med delt skjerm. Saboter de andre sjåførene ved å bruke sveveminer, steinras som river tunneler, raketter fra rakettkastere langs banen og mange andre farlige triks. Tilpass Grav-farkosten slik du vil, men velg med omhu: valg av en oppgradering kan påvirke en annen. Opplåsbare teksturer vil være tilgjengelig uten ekstra kostnad.