Anodyne
I samme stil som den gamle skoles 16-biters eventyr må du i Anodyne ta på deg rollen som Young i kampen mot en merkelig verden i hans egen underbevissthet. Fordyp deg i et lunefullt og drømmeaktig lydspor mens du utforsker en verden full av naturlige, urbane og abstrakte omgivelser, løser oppgaver og knuser fiender … med en kost! Bli med på en dyp og fantastisk reise, inspirert av 16-biters eventyrklassikere av den gamle skolen, og utforsk en stor verden og mange originale, utfordrende og morsomme fangehull for å finne ut hva som venter deg i Youngs underbevissthet.