Ambulance Life - Official Siren Pack
Denne pakken med 6 ekstra ambulansesirener gjør at du kan kjøre gjennom gatene i San Pelícano med sirener som er inspirert av ambulansetjenestene i Frankrike, Tyskland, Spania, England, Canada og USA.