Alien: Isolation - Utløseren
Velkommen til Utløseren, den femte tilleggspakken til Alien: Isolation. Klarer du å gjøre Sevastopol trygt? Du har blitt tildelt en eske med eksplosiver og vet hvor de skal plasseres. Alt du trenger å gjøre er å bruke utløseren ... og holde deg i live. - Tre helt nye baner til Survivor Mode. Kan du overleve og få høyest poengsum? - Spill som Ricardo og avslør sannheten bak eksplosivene ombord på Sevastopol. - Unngå alarmer, slåss med Working Joes og, viktigst av alt, overlev xenomorfen.