Alien: Isolation - Trygghet
Velkommen til Trygget, den tredje tilleggspakken til Alien: Isolation, med det helt nye Salvage-modus. Hvor lenge klarer du å overleve? Du har funnet det eneste trygge rommet i Sevastopol, men forskyningene holder på å gå tomt. Du må gå ut, fullføre oppgaver og komme trygt tilbake til rommet. Men hvem er det som venter å deg der ute? Og hvilke valg vil du ta for å holde deg i live? - En helt ny bane til Salvage-modus som er dobbelt så stort som tidligere baner til Survivor-modus. - Spill som Hughes og få raskere tilgang på Bolt-skyteren, hagla og EMP-miner. - Velg mellom å utforske Gemini Systems eller Bacchus Apartments.