Alien: Isolation - Traume
Velkommen til Traume, den andre tilleggspakken til Alien: Isolation. Denne pakken byr på tre helt nye baner til Survivor Mode, en tidsbasert utfordring som tester dine ferdigheter. Møt en rekke med fiender i den medisinske avdelingen til romstasjonen Sevastopol. Unngår, distraherer eller konfronterer du dem? Du må handle raskt om du ønsker å leve. - Tre nye baner, inkludert en klaustrofobisk flukt gjennom luftesjaktene til Sevastopol. - Spill som overlegen Lingard og få raskere tilgang på medikits og IED-distraheringer. - Ødelegg alle spor etter din forskning og redd overlevende på romstasjonen.