Alien: Isolation - Null kontakt
Velkommen til «Null kontakt», den fjerde tilleggspakken til Alien: Isolation, som tar deg med tilbake til episke Salvage-modus. Fanget dypt i rommet om bord på Sevastopol, må du nå utforske stasjonen for å fullføre oppgaver og overleve. Klarer du å unngå fiender spredt utover ti puljer med utfordringer eller møter du dem ansikt til ansikt? - Den andre nye banen til Salvage-modus, nå med Lorenz Private Wards og Emergency Power Plant. - Spill som fanfavoritten Axel og utrust deg selv med en revolver og boltgun. - Prøv å overlev sammenstøt med Working Joes, andre mennesker og den fryktinngytende xenomorphen.