Alien: Isolation - Konsernavstengning
Velkommen til konsernavstengning, den første utvidelsespakken til Alien: Isolation. Denne pakken byr på tre helt nye baner til Survivor Mode en tidsbasert utfordring som tester dine ferdigheter. Klarer du å unngå en xenomorf lenge nok til å overleve eller kommer du til å ta opp kampen med den direkte? - Tre helt nye baner, som byr på en variasjon som strekker seg fra konsernets toppleilighet til medisinlaboratoriumet. - Ransome er en spillbar nykommer som bringer med seg ildkraft du kan bruke mot fienden. - Last opp dine rekordtider til resultatlistene for Alien: Isolation for å gi verden en utfordring.