Alien Invasion
Det er romvesenene! De invaderer. Eller gjør de det? Hvis du spiller Body Count-modus så gjør de det. Som FIB-agentorm er oppdraget ditt å drive tilbake så mange romvesener som mulig. Vil du heller være fra en annen verden? Fyr opp kampanjemodus og du er plutselig på den andre siden, som romvesen som kjemper mot jordboere for å få tilbake romskipet sitt og dra hjem. Med plasmakanoner, energikuler og UFO-angrep, samt flotte nye hatter og gravsteiner, har du alt du trenger for å sikre at menneskene underkaster seg romvesenoverherren og lover sin troskap til deg. Og før du flyr seirende hjem, sørg for at kampen huskes langt inn i fremtiden ved å sikre deg de 5 nye oppnåelser.