Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
Opplev alt Age of Empires III: Definitive Edition har å by på, med The Complete History-pakken. Denne pakken inkluderer hele Age of Empires III: Definitive Edition-spillet pluss alle tidligere utgitte utvidelser, og gir deg alle de 22 sivilisasjonene, 12 historiske co-op-kamper, 8 felttog med stemmeskuespill og The Art of War-utfordringsoppdraget i en pakke med lav pris. Med i pakken følger også det nyeste nedlastbare innholdet, The Knights of the Mediterranean DLC, som inneholder de nye sivilisasjonene Italia og Malta, den nye Tycoon-spillmodusen, 8 historiske kart og nye prestasjoner du kan tjene. - Age of Empires III: Definitive Edition - AOE III: DE – United States Civilization - AOE III:DE – Mexico Civilization - AOE III:DE – The African Royals - Pluss en nyhet! AOEIII:DE – Knights of the Mediterranean Opplev alt i Age of Empires III og spar penger.