AFL 23
FLY HØYT! FØL ATMOSFÆREN. Idet publikum roper BALL, må du riste av deg all motstand, ta hver takling og fly høyt mens anerkjente kommentatorer – Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon og Daniel Harford holder deg oppdatert. JAG DRØMMENE DINE. Administrer listen din, utvikle nykommere til mestere, ta taktisk kontroll på kampdag, gjør de riktige grepene og led laget ditt til seier! GJØR DET TIL DITT EGET. Lag og del dine egne klubber, spillere og stadioner med verdenskjente akademiverktøy. DENNE GANGEN ER DET PÅ EKTE! Alle AFL- og AFLW-lag er omhyggelig modellert, inkludert fotogrammetriopptak av mer enn 1200 spillere, med deres individuelle ferdigheter og trekk drevet av Champion Data – DENNE GANGEN ER DET PÅ EKTE!