Adventurer’s Goldenfire Pack
Få en pangstart på eventyret ditt med alle verktøyene og ressursene som kreves for å utforske Etherias mange land, og bli en erfaren eventyrer på kort tid! Du mottar eksklusivt utstyr, som Gullbrann-ringen og -støvlene, samt 1-måneds VIP-medlemskap. Du mottar også andre verdifulle ressurser for å hjelpe deg på reisen. 1 episk ring (Gullbrann-ring) 1 par episke støvler (Gullbrann-støvler) 1-måneds VIP-medlemskap 4000 tilfeldige skår 7500 mat 7500 gull Merk: VIP-medlemskapstilgangen som følger med denne pakken er et engangskjøp, og er ikke gjentakende. Ytterligere tid til VIP-medlemskapet kan kjøpes i spillet via butikkmenyen.