Additional Weapon Set 4
Mer: Dette innholdet er en del av «SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass». Pass på at du ikke gjør unødvendige kjøp. Følgende ekstrainnhold er inkludert: Additional Weapon Set 4 ・Twin Blade “Nightmare Bird” ・Spear “Soaring Crow” ・Sledge “Bovine Terror” ■Slik gjør du det Etter at du har kjøpt våpensett i butikken i My Castle-menyen i enten Musou Mode eller Citadel Mode, kan du bruke dem ved å velge Change Equipment i Dojo.