Additional Weapon Set 3
Mer: Dette innholdet er en del av «SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass». Pass på at du ikke gjør unødvendige kjøp. Følgende ekstrainnhold er inkludert: Additional Weapon Set 3 ・Katana “Two-Faced Torment” ・Kusarigama “Water Dragon” ・Drum “Nature's Echo” ■Slik gjør du det Etter at du har kjøpt våpensett i butikken i My Castle-menyen i enten Musou Mode eller Citadel Mode, kan du bruke dem ved å velge Change Equipment i Dojo.