Additional Map "Falbra Thicket"
Legger til det nye kartet Falbra Thicket! Gå på oppdagelse på et uutforsket kart Legger til det nye kartet Falbra Thicket, som er å finne langt inne i Ligneus-regionen (Ligneus region). Et kart der du finner en ny Pioneering Effort, nye gjenstander, et nytt og romslig byggeområde (Building Area) og nye oppdrag ( quests) der Alber står sentralt. Gå på oppdagelse på et nytt kart sammen med følgesvennene dine, og motta spesielle belønninger. Obs: For å få tilgang til det ekstra kartet må du først fullføre hovedoppdraget ( main quest ) «The Alber Settlement». Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.