Additional Horse "Qilin"
Mer: Dette innholdet er en del av «SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass». Pass på at du ikke gjør unødvendige kjøp. Følgende ekstrainnhold er inkludert: Zusätzliches Pferd „Qilin“ ■Slik gjør du det Etter at du har kjøpt hester i butikken i My Castle-menyen i enten Musou Mode eller Citadel Mode, kan du bruke dem ved å velge Change Equipment i Dojo.